Onderhoud & Service aan CV-ketel, Airconditioning, Warmtepomp en WTW/Ventilatie

Onderhoud & Service
Onderhoud & Service
Onderhoud & Service

Onderhoud

  • Onderhoud tussen de 16-18 maanden
  • Je hebt nergens omkijken naar, wij bellen jou als het tijd is voor onderhoud.
  • Inclusief snelle hulp bij storingen
  • Exclusief arbeidsloon en voorrijkosten.
  • Exclusief dekking onderdelen

Met het Service Plus onderhoud ben je verzekerd van periodiek onderhoud tussen de 16 en 18 maanden. Wij bieden je hulp bij storingen, arbeidsloon en voorrijkosten zijn inbegrepen. Echter zullen de onderdelen in rekening worden gebracht.

Service & Onderhoud

  • Onderhoud tussen de 16-18 maanden
  • Je hebt nergens omkijken naar, wij bellen jou als het tijd is voor onderhoud.
  • Inclusief snelle hulp bij storingen
  • Inclusief arbeidsloon en voorrijkosten.
  • Exclusief dekking onderdelen

Met het Service Plus onderhoud ben je verzekerd van periodiek onderhoud tussen de 16 en 18 maanden. Wij bieden je hulp bij storingen, arbeidsloon en voorrijkosten zijn inbegrepen. Echter zullen de onderdelen in rekening worden gebracht.

Periodiek onderhoud & service

Periodiek onderhoud is essentieel voor het goed blijven functioneren van apparaten. Nijsink Installatietechniek verzorgt dit onderhoud en bijbehorende service. Wij bieden hiervoor verschillende onderhoudscontracten.

Waarom een onderhoudsabonnement?

Goed onderhoud voorkomt veel onnodige problemen. Zo wordt onnodig gas of stroom verbruikt en de kans op storingen beperkt. Regelmatig onderhoud zorgt voor een veilig werking, lagere energiekosten, een kleinere kans op storingen en een langere levensduur.

Wat biedt een abonnement?

Nijsink Installatietechniek biedt u de mogelijkheid een onderhouds- en storingsabonnement af te sluiten. Een onderhouds- en storings-abonnement houdt in dat eens per 16 à 18 maanden een onderhoudsbeurt wordt uitgevoerd aan uw apparatuur. Daarnaast staat onze servicedienst 24/7 klaar om storingen te verhelpen. Afhankelijk van uw abonnementsvorm worden er wel of geen voorrijkosten en arbeidsloon in rekening gebracht. Alleen de defecte onderdelen worden in rekening gebracht, met uitzondering van het All-In-abonnement. Kortom: veiligheid, gemak en voordeel.

Wat zijn de kosten van een abonnement?

Op het aanmeldingsformulier staan de prijzen per toestel per maand vermeld. De betaling geschiedt per maand via een automatische machtiging.

Wanneer wordt het abonnement aangegaan?

Het abonnement wordt aangegaan na het uitvoeren van een eerste inspectie-/ onderhoudsbeurt. Hiervoor zal de eerste keer een vergoeding van €45,- voor het eerste toestel en €35,- voor het tweede en volgende toestel in rekening worden gebracht.